Nandos our chillax lunchteam

by - April 04, 2015

My first year in QA team.  Ekceli baru few months, before tis aku dari team lain. Saje tukar angin dan experience. Tis is my 1st experience kerja dalam team yg most of teamate are gurls. Biaselah bile all gurls tak sahnye takde gossips....kan...hehehe...watevalah yg penting kerja siap on time.

Semalam bos ajak satu team lunch  kat Nandos Mid Valley. Pegi during lunch hour. Rupenye memang last year pon ade makan2 macam ni. Dulu team aku takde buat special makan2 ni, so agak shock sikit. Sonokla ade orang belanja makan cumenye aku kurrreeengg makan ayam Nandos lorrrr...

Insyaallah...bertambah rezeki akukan dalam team ni. Alhamdulillah....wokeh jemput makan dalam gambar.








Ini meal aku di Nandos. Memang feveret kalau datang Nandos juz makan ni jew. Cataplana Originale nama dia. Sedapssss...


 Ini bukan air aku. Air aku cume fresh orangeje. Ekceli itu my fren's drink. Saje snap sebab pelek dgn decorasi pada glass tu.

You May Also Like

0 comments