RAYA SALE !!! Premium Beautiful LetGo stock RM 300

by - June 17, 2016

Alhamdulillah sudah 12 hari kite berpuasa. Bersyukur sangat diberi peluang berjumpa dengan Ramadhan tahun ni. Ni dah tahun ketiga aku berpuasa bergelar isteri dan tahun kedua bergelar ibu dan isteri. Aku seronok sediakan makanan pada waktu sahur. Juadah berbuka biase beli je kalau masak pon on weekend ja. Mane de mase dan sempat nak potong bawang bagai after balik keje kan..

Berkah bulan puasa juga bisnes pon masyuk...alhamdulillah. Bulan keberkatan ni lah ramai amik peluang berniaga. Termasoklah aku. Walaupon aku jual  corset tapi jangan tak tau ramai juga yg perlukan corset ketika beraya sakan nanti. Yelah raya nanti byk open house nak pegikan..bole ke nak diet???bole ke tahan tengok je lauk pauk kat open house tu dik?? Dah cantik pakai baju raya then malu perut berlipat2 dan membuncit pulak...alammmak!! ermm.. Sebab tulah selamat kalau pakai corset. Bole control makan +++ pecahkan lemak. Selain dari tu korang akan nampak lebih konpiden dan kurus yelah lemak2 terlebey tu tak nampak.Jadi konpem nampak selimmmsss nak nak yg pakai potongan kebaya.

Jadinye ramailah yg beli corset dari aku. Lagilah aku jual corset terhangat di pasaran yg dah bertahun2 menjadi kegilaan ramai. Sape tak kenal Premium Beautiful corset kan... mahal kan harga ribu riban tapi aku jual ratus2 ja sikit ja. Ekceli akuni jual PB corset letgo dan New stock. Apetu letgo stock??? Stock PB corset yg nak di letgo oleh owner yg tak tau nak jual, drp jadi pekasam kat umah baik letgo kan saje dptla duit poket sikit. So akuni kire jadi orang tengah amik komisen sikit..hehehe modal otak dan tangan nak buat marketing kat online. So sape2 yg ade nasib begini dan nak letgo stock PB tu bolela contact 012 6278712 whatsapp je tau. New stock pulak totally stock baru dalam kotak fresh dari HQ. Yang ni aku jual dgn harga kasih sayang yg ribu riban tulah. New stock ni bayaran cengkeram di terima hehehe...

Tapi tulah kalau letgo stock ni size very limited. So konsep sape cepat dia dapat. Plus kalau ikutkan letgo stock ni tak bole tukar. Lupe nak kabakan, letgo stock ni masih baru belum pernah dipakai cume maybe dah outdated lah. Biase before aku accept mane2 letgo stock aku akan makesure keadaan stock tu dulu. Tag, label harga, plastik dan warranty card masih elok molek lagi walaupon maybe nampak agak kusam sikit atau berhabuk plastiknye...maklomlah stock yg dah bertahunkan.




Bulan pose raya ni ramai yg buat sale bagaikan... so akupon tak terkecualilah kan... Letgo stock Premium Beautiful corset ni aku jual RM 300 untuk semua item (Long bra, Waist nipper dan Long girdle). Dah murah tu dek non...murah giler berbaloi2 dengan kualitinye yang masih baru. Mane nak dapat lagi kat luar sane. Promosini sehingga 15/7/2016 sahaja..itupon bergantung pada stock. Yelah letgo stock ni konsepnye sape cepat dia dapat. 

Meh cepat2 dapatkan PB corset murah gileni. Nak info up to date bole singgah ke insta @ma.mhbeauty insta ya. Oklah korang aku nak kemas dapur ni selamat berpuasa.



You May Also Like

0 comments