Set Premium Beautiful corset stock lama dijual MURAH gilesss!!!!

by - March 01, 2016

Lame knoeee aku tak hupdate blog ni...recently aku agak bezee dgn bisnes yg baru nak berkembang mekar ni. Alhamdulillah pelan2 aku menapak... Aku bisnes ape??? ...hehehe...produk yang aku rase dah serasi dgn aku dari dulu lagi which is Premium Beautiful la...corset yg hebat dan letop2 tewwww...L



PB corset ni dah lame dipasaran even since aku kecik lagi. Corset ni memberi impak yg sangat besar pada semua wanita di Malaysia tau dari dulu sampaila skang. Aku bukan auta ini memang fakta. Tak caye uols google jelah. Nak beli??? MAHAL??? harga set PB ni memang cecah ribu riban. Barang bagus memanglah mahal. Berkualiti dan ade lifetime warranty. Ekceli berbaloi harga ribu riban tu..



Entah mane aku dapat idea bisnes ni. Aku jual stock PB harga murah dan harga normal . So untuk orang tak mampu dan mampu hehehe... fair enough tak???

Nape ade stock PB murah?? Ekceli stock PB yg murah ni adalah stock lame yg dah bertahun2 terperap yang mane tak terjual dulunye. Aku offer untuk promotkan to those yg ade stock PB yg dah lame terperap tu dan tak tahu nak jual. Aku amik komisen sikitla. Komisen untuk buat online marketing, promot dan shipping. Range harga aku tetapkan antara RM 150 - 400 so depends pada owner untuk tetapkan harga setiap set ikut range yg dah aku tetapkan.

So far aku dapat few owners yang sangat bersemangat dan bagi kerjasama yang baik. Bisnes berjalan lancar since day 1 beroperasi. Alhamdulillah syukur nikmat. Niat aku hanya untuk membantu, daripada semua stock lame tu terperap lebih baik kite jual so dapat duit poket walaupon tak banyak.

Tapi nak kaba jugak, even stock lame tapi barang masih elok, cantik dan belum dipakai lagi. Bukan 2nd hand punye barang wokeh!!! Condition masih elok dan ade warranty card lagi. Kalau nak di piker2kan memang sangat2 berbaloi dgn harga yg tersangat murah tu. Cume, packaging set PB stock lameni tak same macam set PB stock sekarang. Kire okla kan yg penting barang masih elok dan boleh dipakai.

Untuk PB stock lama dan murah ni aku jual cash and NO installment. Payment can be made via online banking. Payment made aku terus ship the item to customer immediately. So far customer sangat berpuas hati bile received barang.

PB set stock lame packaging

Aku juga ade jual set PB stock baru which is barang freshy from stockist. Ini memang betul2 baru tapi harga jual harga marketla. Setiap set range harga antara RM 600 - 800++. Yang ni aku offer installment tapi 3x jelah dan juga cash. For installment adelah sikit terma dan syarat yg customer perlu isi form bagai...biaselah mane2 seller akan buat bende yg same gakssss. Sebagai penjual kena ade jaminan begitu juga lah buyer. Sesape pon tak nak tertipu. Paham2 tapi no worries aku seorang yg jujur...insyaallah.


PB set stock baru packaging

Pengalaman yg ade dulu aku jadikan pengajaran dan lebih berhati2. Sejak terjebak dgn bidang bisnes dulu aku terus jatuh cinta dan suka bidangni especially bisnes online. Aku tak pandai berbisnes ketuk2 pintu or say hi..hi di tepi jalan tapi kalau online no issue. Now bisnes di hujung jari and kedai open 24 hours by 7 days. Tak sia2 blaja IT dan multimedia dulu. 

Selepas stop buat bisnes for few years now aku nak buat balik. Tak pelah even kena start from bawah balik. Ade aku kisah. Lantaklah ape orang nak kata. Orang hanya mampu berkata2 tapi aku yg dapat untong$$$$$ kui...kui....kui...

This is what I want to do and I like to do. I am happy. Adat berbisneslah ade mase kite untung, ade mase rugi,  tapi tak pe yang penting kepuasan. Jangan cepat salahkan orang kalau kite tak berjaya, tengok diri sendiri dulu. Takde jalan singkat untuk berjaya.

Aku teringat kata-kata ni....BUAT JE JANGAN BERHENTI!!! JATUH BANGUN BALIK DAN BELAJAR DARI KESILAPAN!!!

Hehehe... oklah uols...so sesape yang nak beli PB set stock lame dan baru boleh whatsapp aku ya 

012 627 8712 
or 
u can email ratuindahouz@gmail.com.

Nak tahu tentang harga dan PB set dengan lebih detail bole intai2 instagram 
@ma.mhbeauty (known as ratuindahouz) 

dan facebook ads - 



You May Also Like

0 comments