Iphone SE ~ Back to normal size with high performance dude..

by - March 26, 2016

Aku memang so surprise with tis news...yelah sedih sebab iphone makin hari makin gabak besar. Aku tak minat dgn handpon besar gabak ni. Maklomlah tapak tangan amba ni comel ja...huhuhu.... aku dan asben memang suka gajet Apple ni. Aku ja yg belom upgrade iphone tapi asben sudah upgrade. For man oklah besar sebab tapak tangan pon sebesar pipi aku. Akuni masih dok piker2 lagi. Tak gemar betol dgn size iphone recently...isk..isk...isk...

Jeng..jeng..jeng...good news untuk orang cam aku yang suka handpon bersize comel dan sedang2ja. Tak sabar nak tunggu sampai Malaysia. Yang ni konpem aku beli. Tak payah piker panjang. Aku dah bentangkan pada menteri kewangan huhuhu...

Jom review sikit about Iphone SE ni...














Nanti aku dah beli aku review lagi lain entry yew....tq singgah di entry ni..daaaa...

You May Also Like

0 comments