Premium Beautiful corset MURAH!!!

by - February 04, 2016

Nak update gak hasil jualan Premium Beautiful corset aku baru2 ni. Tak sangka ade sambutan even lame dah tinggalkan dunia sale ni. Tercetus idea bile ade seorang hamba Allah terbuka hati untuk menjual semua PB corset yg tak terjual sekian lamenye. Niat aku nak membantu alang2 nak test market...huhuhu...



Daripada dia simpan buat pekasam aku bagi dia idea tok jual je dengan harga murah atleast terjual dan dapatla duit sikit. Dala barang original tau yg harga market ratusan ringgit rugila kalau biar menjadi pekasam. Lagipon PB corsetni ade life warranty nape nak risau. Bukannye koyak or reput pon. Aku tengok masih elok cantik lagi. PB corset ni berkualiti ramai nak memilikinye tapi mahal.Ni aku amik kesempatan jual la dengan harga murah since ownernye pon memang nak jual kasi abis.

Aku mulekan marketing di FB Ads je. Pastu update kat blog akuni. Harga terserah pada owner as long as aku dpt komisen sikit..hehehe..harga yg owner bagi sangatla murah gilos jika dibandingkan dengan harga market(ori price). 

Up to today dah 2 orang strangers beli padahal baru 2 minggu beroperasi hahaha.. Tak sangka kan???? memang dari dulu lagi rezeki aku datang banyak dari stranger drp org sekeliling. So far memang masih ade stranger PM di FB Ads aku tu.Biaselah tanye soklan2 lazim maklomlah berbisnes online ni kena byk sabar dengan karenah customer. Plus ramai orang terkezut dengan harga runtuhni. Yelah aku paham maybe orang takut PB corset yang aku jualni barang 2nd hand ka, barang tak ori ka...kan..



Alhamdulillah....Aku memang suka buat bisnes secara online  sebabnye mudah and anytime bole access. Senang nak dptkan stranger customer. 

Patutkah aku continue tis bisnes??? masih dalam pertimbangan..banyak yg perlu diuruskan jika aku nak continue legasi bisnes PB ni yang aku rase dah 3 tahun berkubur.

So uols yang mane2 nak beli PB corset tak kisahla nak beli set ka, separate ka bolelah PM aku. Seperate tu maksudnye maybe u nak beli long girdle je or waist nipper je..boleh. Harga sangat murah. Barang ready stock. 

Detail  you can review here.

You May Also Like

0 comments