Premium Beautiful corset MURAH gilos??? biaq betoi???

by - January 20, 2016

Set PREMIUM BEAUTIFUL Corset Classic set.

Long Bra = RM 150 (market price RM 780)

Waist Nipper = RM 200 (market price RM 676)

Long Girdle = RM 250 (market price RM 910)


Aku rase semua orang sedia maklom about this corset. Sangat famos de amos corset Premium Beautiful ni weh!

Aku tahu ramai yang nak memilikinye tapi sebab harge tersangatlah mahal di pasarankan?? Al-maklomlah barang bagus memang mahal. Kelebihan corset ni tak payah cakaplah uols google search jelah...

Semua kehebatan PB ni memang terbukti dan berkesan. Mane yang tak jalan tuh tepuk dada tanye selera eh....ape2 bende pon kenalah konsisten yew barulah nampak kesan.

Harga yang aku ofer ni memanglah tersangat murah yang oiii kalau nak di bandingkan harga sebenar. Tapi ni memang original weh...classic design. Aku ade few  set je tinggal nih. Aku memang nak habiskan stock sebab after this no more classic set. 

Harga aku dah bagi paling runtuh dah ni. Contact me @

012 627 8712 
or 
u can email ratuindahouz@gmail.com.

Nak tahu tentang harga dan PB set dengan lebih detail bole intai2 instagram 
@ma.mhbeauty (known as ratuindahouz) 

dan facebook ads - 




Uols yang tengah berpantang atau dah habis berpantang yang masih boleh berbengkong(orang kampung cakap)... nak cara modern sikit PB classic sangat sesuai. Cepat dan boleh pakai sendiri. Tak payah nak pusing2 sampai pening lalat nak lilit bengkong tradisi tu yang.


Agak2 kalau uols ade simptom2 macam kat atas nih kan boleh la pakai PB corset ni. Dah ramai yg buktikan keberkesanannye. Tak caye google searchlah sendiri. PB corset ni dah lame wujud aku rase aku sendiri kenal PB corset ni dah dekat 10 tahun. Sampai hari ni masih lagi famos. Barang bagus selalunye akan lame di pasaran walaupon harga set cecah ribu ribankan...demi kesihatan dan kecantikan apesalahnye.



Uols boleh tengok sendirilah pengiktirafan dan award untuk PB ni. So tak payah nak ragu2 kesahihannye. Not only product kecantikan tapi for kesihatan jugaks.


Aku jual murah ni so email or PM aku laju2 sebelum kehabisan. Ade warranty card sekali. Sebarang kerosakkan gune je warranty card tu untuk dapatkan maintenance service.



Kalau beli 1 set aku bagi sekali bag pinkish seperti di bawahni.


 With the nice pinky bag containing 3 foundation lingerie..






You May Also Like

0 comments