New look 'Blokke' more exciting!!

by - May 11, 2019


Tak ade ape nak story just nak update wajah baru Blokke cafe di Citta Mall. Rasenye 2 tahun lepas our last visit mase tu dek Elis tak de lagi. Bawa Rayyan jalan2 sempena besday dia yg ke 3 rasenye. Elis in the making huhuhu...'

Memang banyak yg berubah. Cafe ni semakin besar. Tambah lot baru untuk playground yang baru dan lebih besar. Cafe pon lebih besar tapi food tetap biase2 ajerr.  Kire now dia dah ade 2 pintu masuk. Pintu masuk yg dulu dah di jadikan area untuk yg nak buat event. So nak masuk cafe ni kena ikut pintu lain iaitu pintu baru lah...

Bertempat di Citta Mall Ara Damansara. For kids memang fun and enjoy habis. My kids paling happy dan susah nak di ajak balik..Aku suka concept cafe semacam ini sebab aku boleh lepak di cafe sambil makan dan minum, my kids main dalam playground tu. Mereka pasang cctv so aku boleh tengok anak aku main live di dalam playground tu di ruang makan cafe. Juga terdapat penjaga di dalam playground tu and derang sangat baik hati dan friendly.

Price untuk masuk playground tu aku tak sure sebab aku bayar harga pakej sekali dgn makan minum. Macam biaselah korang kena pakai stokin ya bole beli di kaunter atau bawa sendiri punye.







Spagetti ni tak pedas tapi masin dan manis sangatsss






















Ok sekian.

You May Also Like

0 comments