Terjebak dengan koleksi Tupperware!!!

by - October 23, 2016

Ni aku nak kabo ni...dulu kan aku kan memang sangatla pelek kenapa orang suka kumpul berlambak2 barang tupperware ni. Then ke mane2 aku akan nampak orang akan pakai botol air, bekas makanan semua pakai brand Tupperware. Pernah tertanye2 bagus sangat ke brand ni. Pernah gak usha2 harganye tapi mase tu aku cakap gile arrrr mahal. Setakat botol air kosong je dah puluh ringgit. Mase tu lah.

Brand Tupperware ni sejak aku sekolah rendah lagi kot dah wujud maybe lebih lame tapi aku start notice mase sekolah rendah. Mak aku beli botol air kot. Itu jelah satu2nye barang tupperware dulu, yelah mahalkan. Aku dulu bukanla dari golongan senang.

Manusia pasti berubah...gitulah aku. Dulu budak2 lagi masih berhingus skang dah jadi mak orang ohok..ohok...so selera pon dah berubah. Bermula dari sorang kawan opislah. Dia ahli Tupperware ..meriah sungguh jualan dia. Aku tengok kawan2 opis yg lain borong abis barang Tupperware ni. Akupon trylah beli. Barang Tupperware pertama aku adalah botol air 700ml yg ade pouch tu. Maka sejak itu aku terus jatuh cintan dengan brand Tupperwareni. 

Nak tau tak kenapa dan ape sebab aku jatuh cintan tu??

1. Bahan barang Tupperwareni daripada Organic
2. Kualiti sangat baik
3. Smart
4. Design Cantik
5. Tight
6. Kualiti air minum dan makanan terpelihara
7. LIFETIME WARRANTY so kalau rosak boleh ganti

Setiap bulan pasti beli. Lame kelamaan dapur dah mule penuh dgn brand Tupperwareni. So aku nak teruskan sebab ia buat dapur aku tampak kemas dan cantik tersusun rapi. Satu lagi yg aku notice sejak pakai barang tupperware ni kan...barang dapur aku sentiase fresh dan lebih tahan lame otherwise akunye tepung gandum cepat lapuk, milo dan creamer jadi keras.

Oleh kerana setiap bulan aku tak miss beli barang Tupperware ni maka aku pon sign up jadi ahli. So aku dapat harga member...banyak gak discount 25% tau. Boleh nak beli kat mane2 stockist plus silap aribulan aku bole buat bisnes juga. Anyone nak beli dengan harga ahli bolehlah register. Boleh contact aku, aku bole bagi guide tuk registration. Kalau selalu beli rugilah tak amik 25% ni plus kalau beli banyak dapat barang FREE lagi.

Ni antara sebahagian koleksi Tuppy aku selepas terjebak selama 2 bulan. Nanti dah penuh dan lengkap dapur aku ngan Tupperwareni aku up lagi gamba yew :
















You May Also Like

0 comments