Rayaku bersama Naelofar & Radiusiteku...

by - October 06, 2015

Bile rayani banyak jemputan open house sane sinun tak terdaya aku nak pergi semua, 1st sebab aku folo keberadaan suamiku tercinta 2nd melihat kepada kesempatan yg ade.... Dalam keriangan my lil hero sambut raye, bile bawa Rayyan ke mane2 aku akan pastikan baju dan tudung aku sesuai dan selesa. Cakap pasal tudung huhuhu...apelagi dihatiku kannnn...hanya ade 2 instant shawl ja iaitu Naelofar dan Radiusite. 

Both instant shawl sangat mudah digayakan, mudah dipakai,bole kena jew dlm ape juga majlis dan yg paling best tak payah nak iron beriya....tats the best part for me hehehe.... Tak payah nak cucuk byk pin or bruj(betol ek eje ni???) so kalau nak dukung Rayyan tak perlulah nak control ayu sebab nak jaga keutuhan tudung tewww...kan...itu belom lagi bile Rayyan meragam...so far bile pekena 2 shawl ni alhamdulillah aku takde masalah risau tudung senget benget kelepet or pin tercabut disebabkan kena tarik si anak sedang mengamok... Naelofar dan Radiusite ni buat aku ok jew dan lebih konpiden di hari raye ni.

Makan2 pon selesa dengan Radiusite


Both of us menggayakan Naelofarhijab

Di pagi raye pilihanku Naelofarhijab

Yang ni Radiusite

Open house pilih Radiusite


Love u Naelofar and Radiusite...mmmuah!!!!

You May Also Like

0 comments