First time hold milk's bottle by himself

by - May 10, 2014

Dah besar anak mommy ni...dalam diam Rayyan belajar pegang botol susu sendiri. Tak tahulah dari mane dia belajar probably dari taska lah sebab all this while aku perasan progress Rayyan agak cepat sikit. Faktor kawan2 di taska menjadi pendorong utama kot..

Aku tak pasti samada kebolehan Rayyan pegang botol sendiri di usia 6 bulan ni consider as lambat or cepat or ngam2 lah...kan...tak kisahlah yang pasti aku tetap nak catit progress Rayyan. Jangan compare with other kiddo sebab rezeki masing2 pon tak sama. 

Satu hari terkejut aku bile aku nampak jari jemari Rayyan memegang kuat pada badan botol susu yang sedang di minum tu...so aku pon lepaskanlah then...Rayyan memang hold sendiri cume aku kena adjust sikit sebab permulaan tu dia masih tak boleh nak bajet kedudukan tangan dan botol tu sendiri.






You May Also Like

0 comments