ESP Shaklee memang sedaaap and best!!

by - April 03, 2014

Wahai mommy2 kat luar sane especially yg 1st mommy konpem de problem ngan perut after deliverkann??? Samelah aku tapi think positive semua boleh dirawat dan diusahakan yang penting yakin dan sabar. Aku breastfeed lagilah kan dala tak bolehnye nak diet tahap gaban kena makan banyak adelah. Tapi alhamdulillah even makan banyak tapi body tetap menten lagi. Tapi tang perut tu aku rase semua mommy2 yg lepas deliver memang face benda yang same. Ape dia??? hanya mommy2 je paham ape tu hehehe....

Memang aku akui agak risau and meroyan jugala pike camne nak dptkan rupa dan bentuk asal perut tu semula. Orang cakap lame2 dia akan hilang dan back to normal semula...BILE???aku memang tak bole sabar..hehe..tak banyak mencuba tapi ape yang aku amalkan so far menghasilkan result yg cepat. Alhamdulillah lepas 2 bulan deliver aku dah bole sarung balik jeans dan kebaya aku...even perut tu kembung sikit. Kembung/buncit tu perkara biase itu kesan regangan mase preggy senang cakap "gelebeh" lah..bergantung pada orangla ade yang gelebeh banyak ade yang sikit. So dalam pantang, pantangla betul2 ye...aku memang jaga mase pantang ari2 makan sup sayur dan ikan bako je. Maybe itupon membantu juga.

Dari awal aku da minum ESP Shaklee dan Alfafa tu...memang membanyakkan susu dan aku masih consistent minum setiap hari sampai arini...susu masih berterusan dan pekat. Rezeki Rayyan. Selain berdoa kite juga kena usaha pike additional way untuk tambah dan pekatkan susu barulah kite tak stress. Aku percaya banyak 1st mom kat luar sane de prob susu semakin susut or tak pekat. So bolelah try ESP Shaklee dan Alfafa ni. Memang terbukti hasilnye sangat bebaloi.




Dah 4 bulan lebih aku amalkan minum ESP dan Alfafa ni selain dapat tambah dan pekatkan susu ia juga telah mencantikkan kulit tau. Aku perasan kulit muka aku dah less oily compare dulu pastu so far tak de jerawat lagi. Lagi yang aku perasan sejak minum ESP ni ialah aku kuat minum air masak. Akuni dulu punyalah susah nak minum air masak banyak even dulu mase preggy pon. Tapi sejak minum ESP sentiasa rase dahaga. So air yang banyak juga penyumbang wajah berseri....senang cakap kulit sihatla. Tapi janganla harap minum 2-3x terus berseri2 yew...apepon produk korang minum or makan kalau tak konsisten dan no disiplin ermmm....ke laut lahhhh nanti impian tuuu..Lagi satu yang aku perasan badan jadi segar dan kuat walaupon tak cukup tidur almaklomlah ade baby kannn...so mommy2 paham2 jelah.

Rase ESP Shaklee ni sedap tak manis sangat. Manis susu jew then ade rase vanila tu yang tambah lagi sedap...yummmyyy!!!. 3 sudu setiap hari kenyang for few hours. Harga tak ade masalah kalau produk tu bagus kan. Dah sign up as member so senang nak order. Kalau korang nak aku orderkan pon bole so dapatla member price. Senangje order online then stock terus sampai ke rumah. Kalau korang tak caye cubala dulu rasenye memang puas ati sgt2..so aku plan even dah tak breastfeed nanti pon aku akan continue minum ESP ni. Supplementkan...

So korang kena konsisten wokeh when you took any supplement tuk dapatkan hasil yang diidam2kan...





You May Also Like

0 comments