Mclaren Quest pilihan ayah Rayyan..

by - May 15, 2014

Now selamat si Zuzz 4 tu aku hantar ke kampung..hehehe..bagus juga bile balik kampung bolehla nenek and atuk dia bawa jalan2 di halaman rumah. Tetiba rindu pula pada Zuzz 4 tu…Seperti yang hubby janjikan kami bertukar ke stroller yang lain. Ape lagikan hubby berkenan dengan McLaren Quest so tanpa banyak mulut aku pon setuju ajelah mesti hubby dah survey banyak tentang Mclaren Quest ni.







Lapik seat merah tu ekceli accessories dapat discount sikit mase beli Mclaren Quest ni. Best boleh pakai both faces. Yang belakang fabric denim. Ada banyak pilihan and semuanya cute2..







Aku memang tertarik sangat dengan Mclaren Questni sebab design dia sesuai untuk newborn and up to 15kg. Sangat smooth and relaxing ride. Ada 5-point harness for safety dan 4-position seat with extendable leg rest for extra comfort. Cosy padded seat, light and simple to fold. Washable seat so kalau kotor boleh basuh dan bole di wariskan kepada adik2 Rayyan later….hehehhe...

Ringan dan sesuai untuk aku yang cinonetni. Easy to store and manage bile keluar jalan2 sendiri bersama Rayyan. My hubby dah tak risau lagi….seriously memang aku sangat teruja dengan kehadiran Mclaren Questni. TQ hubby!!!

Senang nak lipat dan simpan dalam boot kereta tau same macam compact umbrella fold. You guys boleh view video ni http://www.youtube.com/watch?v=jP0paN78drM







Ada banyak lagi features yang menarik dan sesuai about Mclaren Quest ni especially to those yang suka travel, busy dan nak cepat. Hanya few seconds nak setup strollerni. Aku dah cuba dan uolsss yang masih mencari2 stroller yang boleh pakai for long term Mclaren Quest is the best. Harga sikit mahal tapi berbaloi2.

Next me and hubby plan nak beli few accessories for this Mclaren Quest ni such as….




Storage bag kena beli kot sebab most of the time pergi mane2 stroller tu letaknya di dalam boot. So paham2lah boot tu penuh dgn habuk dan kotor. Boleh lah si Mclaren Questni dibungkus dalam storage bag ni.






Cup holder pulakssss….hehehe…ni mommy yang request. Senang nak letak botol susu Rayyan. Later takdelah penuh handbag mommy ye..Kay mommy2 semua ini saja my review about Mclaren Quest. Saje nak share experience.

You May Also Like

0 comments