Say 'Hi' to the world my lil hero..

by - November 17, 2013

Alhamdulillah...so amazing and very-very grateful to Allah. Can't imagine now I'am a mom...wow!!! My baby yang aku kandungkan selama 9 bulan kini berada di pangkuan. So cute macam ayah dia. So proud wif myself sebab berjaya berjuang dgn selamat melahirkan baby seberat 3.28kg pada 12.24pm. Tak dapat aku gambarkan betapa gembiranya perasaan ni...Allah je yang tahu. Aku rase semua orang yang baru jadi mommy mesti paham ape yg aku rase. 

Ayah azankan dan iqamatkan pada anaknya. So sayu and sweet...love tat moment, sayangnya tak sempat nak record. Anugerah terindah dlm hidup kami dan hadiah harijadi terbesar untuk suami aku. 2 hero yg akan buat hidup aku tak kering gusi dan tak keruan nanti...hehehe..yang best ayah dia dah ade geng nak bully mommy and makin banyaklah collection gajet-gajet ayah.



Lame dah tak update blogkan...too long..biasalah mood ketika preggy dulu ade angin..hehehe..makin dah hujung-hujung lagilah segalanya dah tak larat. I'm so lucky kerana sepanjang preggy my hub banyak bantu and bagi extra L0ves lagi. Cakap je ape aku nak dia pasti akan dptkan. Rase seperti puteri yang sangat manja...memang best moment ketika preggy, I'll miss it..mmuahhh!!!

So sorry,yeyeah..we won't expose our lil hero to public atas keselamatannya dari makhluk-makhluk yang tidak bertanggungjawab dan dengki...wahhh macam retis kan...memang kewlass anak aku. Hanya tatapan untuk sahabat-sahabat rapat dan famili sahaja. Ape aku boleh cakap aku sangat2 bersyukur kerana dikurniakan cute baby dan sempurna cukup sifat. Mukanya mirip ayah dia.




Aku masih lalui hari2 dlm berpantang. Satu lagi pengalaman yang 'mengujakan'...kan sangat...hahaha...makan minum kena control, baju kena beso2 dan kain batik makkkk...oiiii..nilah mase nak belajar pakai kain batik huhu..jadi perempuan melayu terakhir gitu...ahakss. Segala mak nenek jamu,tunku,pilis,urut and petuas aku follow tau demi menjaga kesihatan diri. Terima kasih pada my mom yang jaga dan bantu aku selama berpantangni. Macam biasa my hub tak pernah kecewakan aku, ape aku minta segera dia dapatkan. Mana pun dia fly, dia tetap 100% sweetiest to both of us..Saaaaaayang ayah!!!



Oklah...my lil hero dah panggil..so later aku akan update lagi dari semasa ke semasa. Da...

You May Also Like

0 comments