We L0ves Sushi

by - December 04, 2013

Kami memang suka sgt makan sushi. Even before kahwin dulu memang itulah our lunch and dinner dat tau. Taklah setiap mase tapi keraplah..hehehe...Sampailah aku disahkan mengandung. Shedey sikit tau sebab aku dilarang makan sushi di awal2 mengandung dulu. So ikut jelah...kann..katanya kerana ditakuti kebersihan maklomlah sushi ni kan bahan2nye mentah. Terliurlah aku untuk few months. Bile kandungan dah masuk 8 bulan aku dapat green light untuk makan sushi kembali...yeahhh!!! horrrrey!!!Few times jugalah hubby bawa aku makan sushi sampailah hari kelahiran anak kami. Kalau org tanye aku pasal 'mengidam' ni jawapan aku 'Shushilah'..igtkan tak dapat langsung hehehe...








Aha...dapat picture pinggan jew..shushinye tak sempat nak snap dah kena lahap ngan mak buyong ketika itu..hehehhe...




You May Also Like

0 comments