I miss my bizness so much!!

by - September 16, 2013

Dah bersarang blog ni tak berupdate since I'm pregnant. Biasalah orang preggy ni moody sikit. So today nak tulis sikitlah kan adelah sikit luahan hati huhuhu...


Almost one year i'm hold my biznes..i miss my biznes so much..really much. Aku pernah genggam ribu riban income sepanjang buat biznes tapi setahun yg lepaslah. Dapat melancong FREE...beli branded handbag...dan sat on level 3 dari 5 levels..tinggal 2 level jew lagi nak capai Crown Diamond Manager tau...memang heaven sgt. Aku jalankan biznesni secara online jew. Semuanye berjalan lancar and Thank God ia semakin berkembang keseluruh semenanjung.




Oleh sebab masalah yang tak dapat dielakkan aku terpaksa hold my biznes and plus mase tuh beezee manage my wedding preparation. Allah jew yang tahu how was my situation tat time but syukran semua aku dapat hadapi. Apa yang aku boleh katakan itulah saat yang betul2 menguji keimanan dan kesabaran aku. Semuanya datang tanpa diduga. Aku terpaksa lalui dalam keadaan yang sangat sakit. Let them talk behind me they don't and won't understand. 




Who said I'm give up?? No way man..aku masih bersemangat jalankan tis biznes cume aku buat secara kecil-kecilan sahaja. Demi keselamatan aku tak boleh nak expose sangat buat maseni atas nasihat my beloved asben and family. Selamani aku tak pernah kacau hidup orang tapi whylah ramai sangat orang dengki di luar sane yang suka mengambil kesempatan dan merosakkan kesenangan orang lain. Selalu kite tengok dan perlekehkan drama2 di tv tu sebenarnya manusia hati busuk tu memang wujud malah lebih terok dan kejam dari ape yang kite tengok kat tv tuh.




Lupekan jelah kenangan dan kesakitan tuh..jadikan pengajaran dan berhati-hati dalam pergaulan. Hidup perlu diteruskan walaupun ade sedikit perubahan. Definitely berubahlah yong now I am a wife hehehhe...sudah ade tanggungjawab especially pada asben kan..to them yang masih tak putus asa sedaya upaya untuk merosakkan kesenangan dan kebahagiaan yang aku kecapi sekarang, I wish 'Good Luck'. Semoga Allah hakimi perbuatan uolss semua. Kemenangan adalah milik orang yang sentiasa percaya Allah dan bersabar setiap ujianNya. Aku yakin apa yg aku kecapi kini adalah hikmah dariNya. Jika dulu mereka ketawa kegembiraan melihat kejatuhan,kebodohan dan kesakitan aku tapi kini Allah telah pun tunjukkan segalanya. Kita tak perlu lawan atau berdoa untuk menghukum mereka yang berbuat jahat pada kita sebab kita ada Allah. Allah pengaturcara yang Agong. Lagipun sape kiteni nak hukum orang. Pendek kata fikir dosa2 sendiri dulu sebelum sibuk mengata dosa2 orang lain.





So now aku tetap terima appoitment untuk sesiapa sahaja yang berminat nak tahu about Premium Beautiful. Whoever yang berminat just email me.








You May Also Like

0 comments