Pureen Warehouse Sale 2013

by - March 23, 2013

Pejam celik..pejam celik..dah besho dah our baby dlm perut ni. We have prepared lah sikit barang2 for baby. Bile tengok baju2 baby ni geram sangat2, can't wait for tat moment pakaikan my baby baju2 yg tomey2 ni. 




Few months ago ade Pureen warehouse sale di PJ. My bff informed. TQ dear mommy Nur Hidayah..dia pon tengah tunggu hari je tu... Aku tak melepaskan peluang tuk borong seberapa banyak barang baby especially baju...wahhhh...sangat2 murah tau. My hubby tak dapat join sebab kerja so aku pergi wit my bff yg mase tu baru few weeks after deliver. Kebalkan tat mommy, dia ceaser pastu shopping tak hengatkan abis semua kotak2 berat diheret and diangkat...aku nak tolong mase tu pon tak mampu sangat. Tapi i know she is fine. Dia memang kebal.
















Banyak tips yang aku dapat dari both my bff ni. Sorang baru lepas deliver and sorang lagi tengah tunggu hari...heheheh...so tis year we have baby in the same age. Trio lah nampaknyeee...kan.. Memang seronok sangat preggyni walaupon banyak dugaan dan kesakitan aku alami. 

Okeh now nak sambung shopping barang baby lagi. Mommy and daddy tak fikir shopping raya dah ni sebab excited nak shopping barang baby jew....hehehehhe...kalau ikutkan banyak lagi yang perlu dibeli ni tapi agak bersepah2 lagi dlm otakni tak tahu mane satu nak cari dulu...so.....aku dah pon buat list barang2 yang nak dicari..

You May Also Like

0 comments