I'm engaged - Celebrate our 7th anniversary

by - December 23, 2011

I'm enganged. Alhamdulillah...semuanye berjln dgn lancar. Even busy giler ngn biznes tp sempat selit2kan mase tok buat persiapan..siapa kata tak smpat nak buat biznes? cume kte perlu pandai manage mase betul2.



Berlansung di kampung akula di kampung Kanchong Darat Banting Selangor. Rombongan tiba selepas zuhur just nice. 6 kereta tiba diperkarangan mencuri pandangan saudara mara yg sedang menunggu ketibaan...



Macam biasela adat merisik dan meminangkan wakil keluarga akan berbincang bla..bla...



Berdebar2 and berdegup2 jantung akuni menanti saat untuk di sarungkan cincin. Bile tiba masenye menggeletar tgn aku tak tercover memang obviously shaking tau..aku rase bakal mak mertua aku pon pasan tp dia senyap jew..hehehe...entah nape takut sgt...wahhh yg kelakar tu aku lupa nak tnye org2 tua jari mane yg disarungkan so aku pon hulur 10 jari hahahahahah....



Kawan2 a.k.a pengapit aku ckp nampak sgt muke aku nervous sgt2...adeiiiii. Tapi semuanye selamat. Selesai sarung cincin akupon sempatla bergambar dgn bakal mak mertua aku dan berkenalan dgn adik beradik ipar2 belah tunang aku.




pheuwwwwwh!! barula boleh bernafas....acara berbincang disambung semula...dan kemudian jemputan di ajak makan di luar ade buffet session hehehe...



Selesai makan kami semua beramah mesra, tukar hantaran 9 berbalas 13 dan bergambar dgn keluarga lelaki sebelum mereka pulang. Sangat meriah...melihat keluarga lelaki sgt ramah dan sporting.







Acara berakhir dgn meriah dan gembira. Akula yg over sebenarnye...heheheheh...suke sgt mane taknye actually sekali celebrate our relationship yg ke-7....



Persiapan sgt sederhana...masak sendiri dibantu oleh sedara mare. Make up dan gubahan hantaran sdn bhd  FOC.





Cume busana yg aku gayakan tu je yg glamor and mahal sket. Kalau tak join biz ni aku rse aku cume hantar jahit baju dkat kedai tailor biase kot yg RM200++ jew tuh...hehehehe... Income da besar apeslhnye kan..aku bayar dkat wedding dress designer(http://studiotwentysix.blogspot.com/). Memang kelas design dia 3D and sederhana yela for tunang takle ar over sgt. Kurung modern attached dgn hood di belakang. 






Ade angan2 nak design my wedding dress di Hatta Dolmat(http://hdbyhattadolmat.blogspot.com/) hehehe siape tak kenal wedding designer tuk wedding artis tempatan such as Elyana, Memey Suhaiza dan ramai lagi...dengan berkembangnye my biznes insyaallah bukan sekadar angan2...thanks to Allah kerana beri peluang ini murahkan rezeki. Kini angan2 boleh jadi kenyataan...amin.






 Sedikit corat coret di hari pertunangankuuuuw...











































You May Also Like

0 comments