Coming soon Majlis Anugerah SM/SSM

by - December 26, 2011

Nila best and cantiknya bisnes bersama HaiO & Premium Beautiful anda akn sentiasa dapat menglamorkan diri. Mana taknye setiap level bermula dr Sales Manager (SM) akan diraikan/dianugerahkan. Aku baru dpt surat dr HaiO untuk penganugerahan as SM di malam Majlis Penganugerahan SM/SSM walaupon aku telah pon SSM..hehehe...mungkin the next anugerah for me is DSM di malam anugerah, 'Diamond Night' weeeey!!!



Imagine aku macam tak percaya ape yg aku percaya sekarang..dulunye aku mmg nothing about bisnes..NOTHING tau. Buang malu, ego dan mula percaya pada diri sendiri. 2 bulan berlalu, now semua PB corset terjual dan sudah mempunyai partners. Seronoknye gunekan pengalaman untuk bantu partner2 jual corset pulakss. Yang lebih fun semua kami buat same2 sush senang same2. Coming soon another 5 will come to my club...alhamdulillah...

 Gambar goyang sikit hehehe...tapi semangat tak goyang


Ini semua berkat kesungguhan Hanis Haizi mencanai aku yg tak putus-putus sms and kol aku bertnyekan progress. Nak bisnes kencang kenala bertemu dgn leader yg kencang juga. Just buang sifat EGO follow je leader tak kisahla ko hebat n pandai mane pon. Aku tau leader aku hanya mahukan yg terbaik untuk aku and partner. Bertuah juga kepada all my partners kerana sentiasa mendapat AURA Hanis secara langsung dan dekat. Tagline aku 'PERCAYA PADA DIRI SENDIRI DAN RELAKAN DIRI DIBIMBING' confirm anda juga akan terus mendaki seperti aku.

So now back to majlis anugerah aku...hehehe...ni tgh sibuk dok cari design2 dress yg meletopsss untuk di pakai pada malam tu...exciting!!!

Cantik kan??? nak dress cam Yuna ni satu..hehehe







You May Also Like

0 comments