Borong carpet murah di Nilai 3

by - August 19, 2018

Aku amik cuti lame pada hari raya haji aritu. So macam biaselah balik kampung. Bile balik kampung tak tau nak buat ape maka ajak mak aku dan adik2 ke Nilai 3. Objektif nak borong carpet yang trendy tapi yg murah2 jaaaa....

So pagi2 dah bangun dan gerak sebab target nak balik tengahri huhu....dalam waze jumpe so senanglah. Name tempat tu is 'Kilang Karpet Prima Nilai 3'...senang nak cari dalam waze pon dah ade.

Banyak jugalah aku dan yang lain borong sampai penuh sesak dalam kereta hahaha...tak bajet begitu banyak memborong. Ikutkan hati nak juga borong langsir tapi apakandaya kereta udah tak muat. Biaselah bile bawa budak2 ke tempat yang begitu panas dan sesak kan...name pon kilang maka mereka pon memberi peringatan keras untuk mommy nye balik cepat...hahahhaa....

Sikitlah review :

Banyak corak2 trendy yg tengah up di pasaran di sini. Banyak pilihan daripada yg mahal, berkualiti hinggalah harga mampu milik tapi kualiti kureng sikitla tapi not badla. Semua golongan dan lapisan masyarakat mampu berbelanja di sini mengikut kemampuan dan selera. Karpet ala2 turkish pon ade dan murah compare to beli di kedai2 biase.

Tips : 

Kalau boleh pergilah pada hari biase dan bukan pada hari cuti sekolah atau weekend. Konpem sesak yang amat. Kilang ni terlalu penuh selirat karpet2. Agak panaslah sebab hanya ade kipas xde aircond wokeh. So sape2 nak bawa anak kecil pikirlah 2-3x. Mase aku baru sampai ade kejadian budak umur 7thn kena hempap karpet besar. Nangis gakla budak tu....di angkat segera oleh bapa dia keluar. So korang hati2 ye.... Mase hari aku pergi tu tak ramai sangat orang sebab ari jumaat dan mostly orang kerja and balik kampung beraya.













You May Also Like

0 comments