Lagi dan lagi Naelofarhijab - When I'm saying about the Foxy Lady.

by - May 11, 2015

Tumpang lalu nak showoff my new collection of Naelofarhijab. Foxy Lady satu lagi design yang telah mencuri hati aku. Jatuh cintan for tiz lady when watching Neolofah at Meletop. Ekceli already aware for tis lady design tapi mash konpius dengan fabric yang digunakan sebab yang pasti bukan chiffon. 

Malam tu baru je balik keje...rehat japs di sofa before naik atas mandi dan sebagainye. On TV then terus citer Meletop. Mase tu Lofah tengah memperagakan tats lady yow...kaler merah saga. Perghhh...terus said "Cantikkkk!!!".... aku tukar kepada channel HD so lagi jelaslah si lady tuh...konpom aku suka tat fabric. Lady foxy is crepe fabric dan ade glitters so nampak shining2 gitew.

Straight away aku terus amok don dal am handbag dan watsap my fwen a.k.a agent Naelofarhijab di opis nak tengok tat lady live.... The next day aku tengok,try dan terus angkat lerrrr...kannn.. Since introduce to my mom, she also fan to tis Naelofarhijab taw.


 Foxy Lady in da house yaw..

Apart of the head is the most i like




My geng Naelofarhijab di opis. All of us wearing Naelofarhijab.

This colour aku amik 2 pasang nak bagi my sis and my mom.


You May Also Like

0 comments