Seminar DSM/DDM @Sunway Hotel

by - May 28, 2012

4 bulan yg lepas aku ade update about Seminar SM/SSM @Eastin Hotel mase tu aku baru SSM. Then now aku berjaya melayakkan diri menyertai Seminar DSM/DDM yg telah berlangsung di Sunway Hotel. Inilah kehebatan GREEN LEADERS GROUP GLG setiap seminar confirm kat tempat yg the BEST!!!! Sgt selesa n foods pon sedapssss sgt...BERBALOIIII-BALOIII.

Yang best seminar ni tak boring tau..kami siap menari2 lagi..aku yg tak pandai berpoco2 pon sempat blaja...meriah sgtsss

 Menjadi Pemimpin Cemerlang dan Terbilang bersama GREEN LEADERS GROUP. Inilah tanggungjawab as leader untuk menunaikan impian dan harapan rakan kongsi untuk berjaya.

 Selesa sangat Seminar kali ni di Sunway Hotel....fuhhhh!!!

 Barisan bintang-bintang Diamond yg bakal menyinar di bawah pimpinan CDM Hanis Haizi in GLG. Thank God dijodohkan wit tis group.

 
Myself DSM Massita with my  mentor a.k.a TOP leader in GLG - CDM Hanis Haizi. She is never give up guides me and listening  my problems. Tats why aku bersedia bulat hati bersama beliau. Setiap  teguran dan nasihat aku take as challenge and positive je. Kalau ikut kepala sendiri konpem aku tak berada di sini.

Nak story about foods. Semua sedapsss sampai today aku masih terase lagi kesedapan ayam kunyit and mushroom tak tau ape name. Rating 1-5, i marked as 4.5..hehehe..tapi tak sempat nak snap our dinner. Itu lagi best sebab buffet and sngt bnykssss beraneka jenis adeiiii nyesalnye lupe....rating for dinner 1-5 marked as 5.5 hehehe...

 Bihun goreng tomyam and seafood ala-ala drumstick tu pon sedapssssss...our breakfast.

 Yg atas ni yg ala-ala sushi ni tak tau ape name dia aku topup 3 rounds tau....huhuhu...our tea break
.
 My leader CDM Hanis Haizi. Sangat teruja!! Kagum dengan beliau mcm tak percaya dijodohkan semula dgn beliau.

Ni after sessi photography beramai2 di akhir seminar. Aku dgn slumber hijack CDM Kak Ana untuk bergambar hehehe...berebut2 semua nak bergambar dan dapat sentuhan keramat. Aku igt lagi kerana kata2 dan tepukan beliau aku terbang ke Vietnam...Beliau is pioneer di B32, TOP leader. CDM terhebat dan terunggul di Malaysia. Telah menghiasi magazine PERSONAL MONEY dan dapat anugerah Empowerment of Women. Telah pecahkan rekod bisnes MLM di Malaysia dgn membawa 17 buah bas trip ke Guangzhou ONLY from B32, Batu Caves. Telah berkecimpung dlm bisnes ni since 2003 dan sehingga sekarang masih aktif membimbing kami. FOR YOUR INFORMATION she is a MULTIMILLIONARRE okehhh...tapi beliau sgt humble n senang untuk didampingi. Tabik springssss to Kak Ana.






You May Also Like

0 comments