Anugerah Jam Tangan FOR ME!!!

by - May 22, 2012

Setelah berhempas pulas finally I got this appreciation only from B32, Batu Caves. Dengan pencapaian jualan 50 set jualan sebulan telah melayakkan aku untuk dapat this Reward...Anugerah Jam Tangan. 

Sebagai simbolik di mana menunjukkan aku memang buat betul2 for tis bisnes. Kata2 semangat dari Hanis Haizi yg selalu buat aku terbakar rentung telah buat diri aku makin maju setapak demi setapak.

 Bersama my leader CDM Hanis Haizi yg byk bagi tunjuk ajar dan semangat.


 Bersama achiever Jam tangan yg lain di bawah Group Green Leaders, CDM Hanis Haizi and CDM Rohana

 Bersama CDM Hanis Haizi a.k.a my mentor and sebelah kanan adalah CDM Rohana.

Pencapaian bukan hanya di sini. Selepas ini perlu pikul tanggungjawab untuk melahirkan seberapa banyak rakan kongsi yg dapat Anugerah Jam tangan pulaksss. CDMs selalau berkata tangan kanan ambil bonus dan tangan kiri pegang tanggungjawab.

After tis nak persiapkan diri untuk capai next achievement which is Anugerah Pen heheheh...DDM la tuhh and melahirkan lebih banyak SSM dan DSM dalam my group.

Aku sentiasa ingat pesanan ini, "Jadi anak yg baik pasti akan lebih disayangi dan cepat dapat"..Alhamdulillah selama buat bisnes ni aku bulatkan hati dgn my leader Hanis Haizi. Tak pernah letakkan alasan dan masalah di depan sebaliknya selesaikan satu persatu. Ape cara teguran Hanis Haizi aku terima dgn hati terbuka dan sentiasa positive. Umur bukan persoalan dan walaupun pernah bersekolah sama aku tetap respect her.

BIG thanx to all my rakan kongsi sentiasa bagi support dan anugerah ni untuk our group profile. I will ensure uols will get it soon.







You May Also Like

0 comments