My heroes besday in November 2017

by - November 29, 2017

Setiap tahun bile menjelang November je aku dah nebes sebabnye bulan kelahiran for my 3 heroes, my asben, Rayyan and my dad. Sebulan awal aku dah kena pike kek, majlis dan hadiah. For Rayyan since he was 3 years old aku and asben dah tak de nak buat majlis makan2 dah sebabnye susah nak meet dgn jadual cuti asben. Lagi satu maybe sebabnye aku pon kemalasan sbb from A to Z aku jelah yg nak kena perah otak for preparation. So takpelah aku dan asben decided tuk buat majlis potong kek sesama kami je anak beranak. Dah meriahla sejak kehadiran Elis, kami dah berempatkan...so to
be fair for Elis kami kenalah buat majlis sehingga Elis berumur 2 tahun.

Pendekkan cerita aku dah order 3 cake yang berbeza dari baker yg berbeza gak. Plannye tiga2 aku buat surprise walaupon potong kek je hahaha...Bermula dgn asben pastu selang few days for Rayyan pulaks. For my dad majlis tangguh to next month together-gether with my mom besday sekali.
So begini jelah sambutan besday 2 beranak anak dan bapak untuk tahun ni. Potong kek ja...tapi aku lak beli sebiji kek 1kg setiap satu...yg cake belgian choc for asben tu memang kami makan selebihnye ade sedekah...memang kena sedekah sebab banyak sgtsss..cake Victoria character PJ Mask for Rayyan pulakssss kan lebih sadis sebab 70% buang ja. Macam biase Rayyan cume amik 3 ketul PJ Mask tu ja..tapi takpelah tuk anak dan kenangan potong kek tu ade...ermmm itula mak mak...
Belgian choc cake tu memang sedap sgt. Aku share sikit dgn family dan kawan. Derang pon cakap sedap. So korang kalau nak try bole singgah insta shop @dollybakeskl or wassap contact +60196120812 (Seksyen 3 Shah Alam). I think all cakes dia memang sedaps giles...berbaloi dgn harga. Cake Victoria character PJ Mask for Rayyan tu sgt so so terjerumus kepada tak sedapla senang kata. So aku tak mau share contact kat sini. Decoration cake memang win aku pon terpedaya tapi rase...ermmm... susah nak komen.





Kesimpulannye aku dan asben rase lebih ok sambut besday gini lebih menyeronokkan cume part cake tu asben ckp membaziq besaq sgt...huhuhu...so next year kite beli slice ja la ye for him. Untuk anak of coz masih kena win...mommy tak kisah Rayyan..hehehe...

You May Also Like

0 comments