Elis turns to ONE

by - April 16, 2017

A year ago a princess was born in my family...she brought us to the next level and experince that was so much fun. Learnt more and more about parenting and even it never end till today...she is Elis. Ecewwwahhh...berpoem-poem lak aku tuk starting post kali ni kan...

Dah setahun Elis, rase macam baru semalam lahirkan dia. Sekejapje mase berlalu dan takkan berlaku lagi...uhuk..uhuk..something yang aku nak share is perasaan nikmat mengandung, melahirkan dan membesarkan. Mase anak pertama aku rase oh ya ini rupenye nikmat tu BUT...gaissss...bile start mengandung, melahirkan dan membesarkan untuk kali yg seterusnye nikmat tu lebih mendalam dan ia telah buat aku lebih matang. Sebab tu aku takkan perlekeh mak mak yang anak ramai ni doesn't matter lah derang sekolah tinggi ka rendah ka ape2 tips atau advise derang tu sangat berguna.

Oklah now nak story bout majlis kesyukuran Elis turns to One. Seperti Rayyan dulu kami buat majlis doa selamat dan potong kek di rumah ja. Jemput falily terdekat dan kawan2 je. Cume Rayyan dulu buat di kampung maklomlah dia cucu sulung hehehe...so nenek makcik pakcik dia sponsor. 

Besday Elis ni aku memang dah plan well from awal lagi. Majlis kecil-kecilan je. Macam biase jemput my mom as official chef huhuhu...my dad bace doa selamat. Aku tak jemput ramai just kawan2 rapat opis dan bff je. Pastu adik beradik aku dan asben.

Majlis simple but meriahla sebab semua jemputan hadir. 









Sila abaikan outfit aku yang tak berapa nak kewlass tu ye..tuan umah selalu belakang tabir so dressing macam hape jew.

:D:D:D



You May Also Like

0 comments