i LOVEEE miu miu

by - August 20, 2012




Very fallin love with the heels and handbags.The time angan2 jelah...harga ribu riban mane la mampukan.Nak beli pakai duit bonus pon pike 2,3,4,5 kali..huhuhu..tapi memang ade keinginan yg terpendam di kalbu dan sanubari ewah!!!


Ade jugex intai2 di uptown and pasar2 malam tat time tp macam tak de jew...maybe ade cume tak banyakss. So far tak pernah nampak kat mane2 pasar. Bagus jugax la kan aku memang tak nakla beli handbag idaman aku dr golongan fake...


Lebih baik berUsaha untuk dptkan sesuatu walaupon mahal barulah ade sentimental value...

Setelah memendam rase few years...lame tuh...finally i got my first miu miu.  Kebetulan mase tu tengah cari handbag for Diamond Nite dinner. Since buat bisnes and income gemox barulah dpt lepaskan gian walaupon byk lagi ni nak dibeli..hehehe..





Kalau dulu angan2 tapi now ia jadi kenyataan. Alhamdulillah Allah beri aku petunjuk take this challenge do bisnes. Tuhan memang syg kita, cume kite je slalu fikir negative n suka berserah sebelum mencuba.


Di samping dpt senangkan keluarga dgn hasil titik peluh bisnes ni aku juga dpt melempiaskan nafsu shopping aku..fuhhh ayatkan...selamani shopping gak tapi tis time dpt shopping miu miu yg aku suke suki....weeeeey!!!! mahal??? bukan issue lagi yeah..


Nila antara miu miu yg aku nak cari and rembatsss...














You May Also Like

0 comments