Diamond Nite Fever 2012

by - April 27, 2012


Fuhhh!!!! Bergermelapan n glameress habis Diamond Nite 2012 ni yang berlangsung di Mines International Convention Center. Ramai dari Green Leaders Group menerima anugerah Car Fund, Diamond Sales Manager and Double Diamond Manager. I am going to soon, next year aku pulak yang naik stage..Insyaallah....





Yang sangat membanggakan aku dapat bawa few rakan kongsi bersama pada malam itu bersama memeriahkan majlis. Jauh bukan alasan apetah lagi yg dekat. Rakan kongsi dari Batu Pahat dan Seremban sama2 hadir untuk vacuuum semua aura achiever malam tuhh..Best sgt tengok rakan kongsi pon turut tidak melepaskan peluang untuk tempah baju glemeres masing2.



Pelbagai fesyen diperagakan malam itu. Rase macam Anugerah Celebrity pulaksss uolsss.... Bezanye kan...celebrity semua peragakan busana sponsored but usahawan Hai-O semua beli/cash tau termasokla aku. Radzuan Radziwill, Rizman Ruzaini, Rizalman Ibrahim, Jovian Mandagie, Hatta Dolmat...lain2 lagi arrr...Kewlasss kan....


My rakan kongsi dlm tis beautiful biz Dalina from Seremban, Julina and Huzaimah.







Lebih membanggakan my leader Hanis Haizi dipilih as speaker di majlis yg penuh gemilang itu. Bestkan...kerana bimbingan beliau yang tak pernah jemu aku sampai tahap hari ini. Orang kata nak berjaya have to BE IN THE RIGHT GROUP. Aku telah berada di landasan yang betul. Alhamdulillah...



My first designer dress harga 2k++ so lovely plus Miu Miu 4.5k only for tis Diamond Nite. Next Diamond Nite the time aku naik stage mesti superb lebih glemerrrsss dari nila kan...so tungguuuuuuuu..


Sempat kan nak tayang my first Miu Miu...hehehe...kalau tak buat tis bisnes aku rase dlm mimpi je lah...

Bersama Mimi Dalina my rakan kongsi dari Batu Pahat yg komited dlm bisnes ni. Jauh bukan penghalang untuk berjaya. 







Above myself and my super leader a.k.a mentor Hanis Haizi wit her wonderful dress designed by Radzuan Radziwill. I want to be like her as soon as possible...Insyaallah..







You May Also Like

0 comments