My first designer dress touched by Hatta Dolmat

by - March 12, 2012

Ketika aku tercari2 dress untuk Diamond Nite my leader Hanis informed byk designer tgh buat clearance sale such as Rizman Ruzaini, Hatta dan lain2....so dgr je name Hatta aku terus ke blog beliau then ??? ape lagi rambang mata lah...tp choice tak byk since tema merah and hitam. Ade satu dress ni menggamit kalbu hehehe...

Cantik kan...maklomla Diamond Nite ni sgtsssss glemer tau so aku pon nak la glemersssss gak. Maklomla tat event akan diadakan di Mines Convention Center tuuuuu...Selama kerja makan gaji ni tak pernah pergi event2 glemer ni apetah lagi nak pakai baju glemer ala ala artis gitu. Dulu pike artis je bole pakai dress vouge de vasss ni NOW aku pon boleh...

Aku da sms Hatta and feedback from Hatta positif. Cume dress ni kena alter sketla maklomla akuni 4 feets je hehehe...

Harga jgn ckpla kalau tak ribu riban bukan designer dress la namenye kan ...so da buat bisnes yg HEBAT konpem INCOME pon LUMAYANsssss so now tak payah pike 2,3,4,5 kali nak spend berape pon.....

Yang best all my partners yg akan hadir Diamond Nite itu nanti juga telah menempah baju glemer mereka. Kewlasssss kan??? So kte tnggu tat nite....memang tak sabar....






You May Also Like

0 comments