ALHAMDULILLAH BONUS CREDITED...

by - November 11, 2011

Alhamdulillah....bonus da masuk semalam hehehe...aku boleh tersenyum lebar. Pay slip tak dapat lagi, kalau dapat sure aku show off gak kat sini. Inila bukti kesungguhan dan kerja keras. Hanye perlukan sedikit mase dan bersungguh2....insyaallah ade rezeki untuk kita. Memang buka MBB account ni khas untuk this business..huhuhu...saje tak nak campur gaji CIMB hehehe...So TOTAL pendapatan aku bulan ni, BUSINESS + CIMB = RM 9k ++ weeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!


TQ tak terhingga pada CDM Hanis yg tak putus2 tunjuk ajar dan aku akan terus belajar. Pada mulanye hanye untuk tambah 2-3k extra sahaja tapi dengan bantuan Hanis aku dapat lebih sikit. Itu baru sikit lepas ni lebih bersemangat nak tambah kuasa semaksima yg boleh sape tahu 2X ganda pendapatan aku sebulan dari jumlah sekarang.
So guys kat luar sana siapa kata susah nak jual PB corset??? Tepuk dada tanye selera. Kalau asyik nak fikir negatif dengan cakap2 orang dan takut YOU akan rugi. Ada peluang GRAB it quickly. Dan ingat pimpinan biarla cari yg KENCANG macam Group Hanis Haizi.





You May Also Like

0 comments