RAYA SALE PREMIUM BEAUTIFUL ONLY RM250

by - May 27, 2017

Lame dah tak buat sale untuk Premium Beautiful. Ehhh..lame ek tapi selalunye memang aku buat time raya jew. Maklomlah ramai yang nak pakai corsetni padankan dengan baju kurung modern di pagi raya. Dah ade few yang DM tanye "tak buat sale flat price lagi ke?", "tak jual lagi ke, ade sale tak untuk raya?"....bla..bla...

Jawapannye ade ye puan2 adik2 sayang...aku nak buat sale untuk stock yang tinggal ni ha..aku memang nak abiskan stock2 yang aku amik dari owner2 yang berdaftar dgn aku..huhu...pasni bole fokus amik stock baharu dari stockist.

Mari...mari...adik2 kakak2 puan2 abang2!!!! PREMIUM BEAUTIFUL FLAT PRICE RAYA!!

Harga between 250-350 mengikut saiz. Stock dah tak banyak especially Waist Nipper(bengkong) tu ye..



Untuk keterangan lanjut boleh email terus ke mamh.beauty@gmail.com OR

Whatsapp terus dengan aku di 012 627 8712 (text je wokeh).

Satu lagi cara lebih mudah is layari online shop akuni ye untuk terus order.. Lagi senang korang boleh tengok straight away stock yg available.



  • Stock baru. Unpack.
  • Ade Lifetime Warranty Card.
  • Stock adalah dari owner2 yg berdaftar dengan kedai akuje.
  • Harga sale tidak termasuk postage.
  • Postage RM8(SM) dan RM10(SS).
Cepat ye jangan lambat. Stock dah tak banyak. Tawaran hebat ni sehingga 20/June/2017 sahaja itupon tengoklah kalau masih ade stock lagi.


You May Also Like

0 comments